Nerheden Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 kan svara på denna frågan: Varför kan man inte ändra inställningarna på sitt konto??? det står att sidan inte kan vissas bla bla bla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) De ska de göra...då e väl din dator knäpp... Redigerad 26 juli, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 min data e inte knäpp! en hade samma problem som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det brukar bli så för mig när jag ska ladda up grejer, men det brukar "gå över" efer någon vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 kan svara på denna frågan: Varför kan man inte ändra inställningarna på sitt konto??? det står att sidan inte kan vissas bla bla bla! Blir samma för mig ! Och nej min dator är inte knäpp , så svara inte på mitt inlägg med "äsch din dator är väl också knäpp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Menar du inställningarna på GTAsajtens sida?Efter att man har loggat in och vill ändra sitt konto? Det funkar inte för mig heller! På första sidan funkar inte: Länkar,om GTAsajten,Kontakta oss,hjälp oss,statistik. Går ej att klicka på.. I alla fall inte för mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 På första sidan funkar inte: Länkar,om GTAsajten,Kontakta oss,hjälp oss,statistik. Går ej att klicka på.. I alla fall inte för mig!! hultan har inte lagt in dom än.. de kommer eehh.. när var de.. humm.. november/oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Menar du inställningarna på GTAsajtens sida?Efter att man har loggat in och vill ändra sitt konto? Det funkar inte för mig heller! På första sidan funkar inte: Länkar,om GTAsajten,Kontakta oss,hjälp oss,statistik. Går ej att klicka på.. I alla fall inte för mig!! men de kommer inte förän GTAsajten 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 mina inställningar går heler inte att ändra, det står error och en massa annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts