Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Spelar ni det? Jag försöker ladda ner det. (nej det är inte Warez eftersom man kan ladda ner det från deras hemsida) Men det finns ett problem när jag uppdaterar det så stannar det mitt i nånstans helt utan anledning. Laddar jag ner nyaste versionen stannar det på 4% av nerladdningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Vad heter hemsidan där man laddar ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Hatar det spelet. Så tråkigt och dåligt att man måste betala för grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Men på sätt och vis bättre för då kan man fråga SNÄLLT om nån vill hjälpa en lite med att komma igång gratis sedan jaga och få pengar på det viset... än att betala typ 90kr i månaden... Men men. Någon som vet varför mitt stannar mitt i ner laddningen? sidan är: www.projectentropia.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 om man inte köper nåt kostar de inget va ska ladda ner det, det verkar tufft om man verkligen skulle kunna sälja saker och tjäna pengar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Jag tror inte att själva ägandet av spelet kostar, det är bara grejer i spelet som kostar. Allt är så jävligt dyrt bara... ett par handskar för 800 PED... Redigerad 26 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Man behöver inte handla man kan som sagt hitta saker eller fråga om nån vill ge en något eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är sant... men man behöver ändå bredband eller ADSL, och det har inte jag... Nu har jag det, eftersom jag besöker en vän på Orust, men inte i vanliga fall... Men det vore kul att testa... Varför du inte kan installera det vet jag inte, kan din dator tillgogose alla systemkraven? T.ex DirectX 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag har haft det en gång förut... Och den uppdaterar sedan stannar den då tar jag abort och då står det att systemkrave är uppfyllda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Då har jag ingen som helst aning om vad det beror på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts