gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jaha nu har jag problem med starbilden på Xp igår nattt så såg ja att ja hade rätt lite minne kvar på datorn så ja rensade sånt som ja trodde var onödigt. och när ja skulle stänga av datorn så fick ja syn på att "Inloggning" bilden " var där istället för den som man brukar ha på Xp. +provade systemåterställning men de funkade inte heller, nu vet ja inte vad ja ska ta mig till vill ju ha tillbacka den gamla startbilden... snälla hjälp mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vadå för bild, den som visas vid välkomst-skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vadå för bild, den som visas vid välkomst-skärmen? ja de.... de är helt konstigt.... vill ju ha de som de var innan" delvis " där du ser alla namn och de bara räcker att klicka på namnet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vad då för "inloggning bilden", den som visas i Windows 2000 etc. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jag tror att jag har samma "problem" som gta_vice_boy... när man ska logga in så kommer det upp en ruta där man får skriva in namnet & lösenordet, istället för en lista med alla namnen, som man bara kan klicka på för att logga in... hur ändrar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jag tror att jag har samma "problem" som gta_vice_boy... när man ska logga in så kommer det upp en ruta där man får skriva in namnet & lösenordet, istället för en lista med alla namnen, som man bara kan klicka på för att logga in... hur ändrar man det??? så bra då var ja ju inte ensam.... nån finns de inge "DATA expert här??" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Start>>Kontrollpanelen>>Användarkonton>>Inloggningsalternativ>> kryssa för ''Använd välkomstskärmen'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Start>>Kontrollpanelen>>Användarkonton>>Inloggningsalternativ>> kryssa för ''Använd välkomstskärmen'' jo... om de vore så lätt har gjort så nu flera gånger men ingenting händer + att systemåterställningen fungerar inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Start>>Kontrollpanelen>>Användarkonton>>Inloggningsalternativ>> kryssa för ''Använd välkomstskärmen'' argh, du hann före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) jo... om de vore så lätt har gjort så nu flera gånger men ingenting händer + att systemåterställningen fungerar inte heller... humm.. =/ då vet jag ej.. angående systemåterställning.. är den rutan ikryssad? (vilket den inte ska vara) vigge: Redigerad 26 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 humm.. =/ då vet jag ej.. angående systemåterställning.. är den rutan ikryssad? (vilket den inte ska vara) vigge: nej de är inte i kryssad,,, f*n vad kan de vara för nåt... får väl installera om xp ..da!!!!!!! går de att spara alla musik och sånt man har?? nä man ska installera om xp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 nej de är inte i kryssad,,, f*n vad kan de vara för nåt... får väl installera om xp ..da!!!!!!! går de att spara alla musik och sånt man har?? nä man ska installera om xp... njea.. installerar du bara om xp så sparas ju allt..? ska du formatera så kan du ju bränna ut alla låtar eller nått.. typ zippa ner dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Är du inloggad som admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Är du inloggad som admin? jupp de är ja... igår upptäckte ja att de itne var mycke minne kvar.. så ja raderade lite filer som jag "trodde" jag inte behövde ... men tydligen så raderade ja nog nån viktigt grej eller nåt sånt för att de ska fungera... så tror ja får installera om xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts