Jump to content

Aftonbladets Plus

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Om ni brukar besöka Aftonbladet.se så kanske ni har märkt att de har någon som de kallar för plus. Det kan vara att få se speciella bilder, videoklipp och gå-ner-i-vikt tips.. Själv tycker jag det bara är skit rent ut sagt.. Att man inte ska få kunna se speciella nyheter, utan att man måste betala för dem!

Som att Aftonbladet inte har tillräckligt med pengar eftersom de är sveriges största kvällstidning...

Så, vad tycker ni om detta ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni brukar besöka Aftonbladet.se så kanske ni har märkt att de har någon som de kallar för plus. Det kan vara att få se speciella bilder, videoklipp och gå-ner-i-vikt tips.. Själv tycker jag det bara är skit rent ut sagt.. Att man inte ska få kunna se speciella nyheter, utan att man måste betala för dem!

Som att Aftonbladet inte har tillräckligt med pengar eftersom de är sveriges största kvällstidning...

Så, vad tycker ni om detta ?

de kanske vill tjäna något på hemsidan? det är väl inte så konstigt, däremot tycker jag att det är bra att nyheterna ver huvud taget är gratis (i allmänhet). Om det sedan kostar pengar att bli plus-medlem för att få extra-nyheter och liknande är ju nästan självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte, Plus innehåller ändå bara en massa skit som man kan få gratis på andra sidor (mail, tv-tablå, webbspel, recept m.m), ganska patetiskt att ta betalt för sånt. Och skvallernyheter klarar man sig utan. ^_^

Men det sjukaste jag sett hittils är TV4's spelsida Blip där man måste bli Premium medlem (10 kr/vecka) för att kunna skriva i deras forum, ladda upp bilder, chatta och till och med för att lägga in länkar på sin så kallade egna sida. <_<

Kolla här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte, Plus innehåller ändå bara en massa skit som man kan få gratis på andra sidor (mail, tv-tablå, webbspel, recept m.m), ganska patetiskt att ta betalt för sånt. Och skvallernyheter klarar man sig utan. -_-

Men det sjukaste jag sett hittils är TV4's spelsida Blip där man måste bli Premium medlem (10 kr/vecka) för att kunna skriva i deras forum, ladda upp bilder, chatta och till och med för att lägga in länkar på sin så kallade egna sida. ^_^

Kolla här

Lol :P:lol:

Tacka vet jag detta forum :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag hatar mest med skvallertidningen är att dom gör olagliga saker, som för ett tag sen då jag såg en stor rubrik där det stod VIKTORIAS DRÖMBRÖLLOP?

O så va hennes pojkvän daniel eller vad han heter, (e inte så haj på skvaller) brevid henne o hon hade bröllopsklänning på sig, o han hade svart kavaj! Sen visade det sej att de hade klippt på bådas huven ^_^ Det taskiga är att även om viktoria eller ...killen skulle stämma skvallerpressen, skulle de inte göra så mykke, för de tjänar så mycket på att göra sånt, att de har råd att betala böter, o går ändå plus :P:lol: USCH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor