Misterwhoopee Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Då har man testat Vice City då...Fan va bra de va... Nästan allt jag fått en bild av hur det skulle vara överträffades....Lite saker tyckte jag dock var lite halvdana...Radio i Motorcyklarna tx??? Det var lite magstarkt för mig...Och så tycker jag folken skrek för mycket när man snodde deras bilar...Annars har jag inget mer att svärta ner det med!!! (än så länge ) En till sak! Radio Espantoso var absolut den bästa radiokanalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Då har man testat Vice City då...Fan va bra de va... Nästan allt jag fått en bild av hur det skulle vara överträffades....Lite saker tyckte jag dock var lite halvdana...Radio i Motorcyklarna tx??? Det var lite magstarkt för mig...Och så tycker jag folken skrek för mycket när man snodde deras bilar...Annars har jag inget mer att svärta ner det med!!! (än så länge ) En till sak! Radio Espantoso var absolut den bästa radiokanalen! varför reagerade du så mycket på radio i motorcyklarna? det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 varför reagerade du så mycket på radio i motorcyklarna? det finns... inte på sport motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Detta kanske någon sagt redan...Men jag saknar kvinnliga poliser.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Detta kanske någon sagt redan...Men jag saknar kvinnliga poliser.... ja. det skulle vara tufft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts