Korven Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 asså allvariligt jag kan göra en bettre film än Star ship troopers 2 med en hemma kamera och lite papper ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 var det någon som fårgade dig då? nej, men det är ett utryck.. du är visst känd sen tidigare att misstolka utryck hoss mig, vigge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 nej, men det är ett utryck.. du är visst känd sen tidigare att misstolka utryck hoss mig, vigge... hehe, jag skämtar bara lite med dig förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 tänkte bara dra upp tråden med detta: http://www.starshiptroopers-game.com/ En trailer till spelet har släppts, har inte sett den än men någon annan kanske är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag har sett den. för några dagar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 yes! de verkar bli ett '' defence'' spel.. de sorliga tycker jag att lite av ''scenerna'' verkade scriptade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 yes! de verkar bli ett '' defence'' spel.. de sorliga tycker jag att lite av ''scenerna'' verkade scriptade. tråkigt om det blir det, blir ju så enformigt då, bättre om man både får försvara baser och anfalla iofs är allt från trailern tagit ur den "banan", tänk om man inte får lira något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Hoppas att det både är blodigare och att man kan spela alien och attackera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Wow ser ju utt att bli riktigt riktigt snygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 drar upp tråden igen eftersom Tv4 kommer att visa filmen inatt vid 1-slaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Dom sänder den skit mycket nu på 4:an ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ska lätt se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Dom sänder den skit mycket nu på 4:an ja var det inte på 3an förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts