Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ja tror och hoppas inte det, men enligt Kalan verkar det inte bli så, som tur e! ska nog skaffa det... enligt mig? vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Är det ett First-hand spelet som ska komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) enligt mig? vaddå? Du skrev liksom typ: DE SKA SLÄPPAS ETT NYTT STARSHIP TROOPERS SPEL, OCH MAN HAR VISAT BILDER PÅ PCGAMER, OCH DE VERKAR ASBRA!! ...typ... *EDIT* De va visst weener som skrev de Redigerad 27 juli, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Skön film.. Diggar den som fan! Det är en sån film man kan se jur många gånger som hällst eller bara en gång sen slänga den och radera ut den ur huvet.. Jag tillhör den sorten som kan se den hur många gånger som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Hehe, tycker att Starship ushers är en av dom sämsta filmerna jag sätt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag såg den när jag var ganska liten första gången sen dess har jag tyckt att den var skit bra I slutet när hjärnan sugs ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag tillhör den sorten som kan se den hur många gånger som hällst.. Det gör jag med så skön film asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Såg den när jag var liten, och tyckte att den var rätt kass då.. Men så såg jag den lite senare och... den är sådär... inte den bästa film jag sett, men rätt trevliga scener lite här och var (duschen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 en ren skitfilm om man frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 en ren skitfilm om man frågar mig var det någon som fårgade dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 http://misterhook.tripod.com/roughnecks/index.htm mycket bra sida om den där serien som någon nämnde innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Här är ett starcraft/starship trooper liknade spel www.natural-selection.org BTW: till half-life Redigerad 29 juli, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 såg precis Starship Troopers 2. fan va besviken jag blev :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 nog många som blev det specielt jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 såg precis Starship Troopers 2. fan va besviken jag blev :'( JAg blev jättebesviken även om jag visste att 2:orna alltid är sämmre, men så dåligt trodde jag inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jag visste att 2:orna alltid är sämmre Näe, inte alltid... tex. Terminator 2 är mycket bättre än både den första och tredje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Startship Troppers 2 SÖG.. Jag menar.. vart fan hittade dom skådisarna? Och bögen som sa "Come on your monkeys, you want to live for ever?" och så blinkade han och smilade... HATA..HATA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 har alldrig hört talas om ett starship troopers spel men det är säkert kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Vill bara säga att stridstaktiken i Starship är nog den sämsta jag har sett. Massa infanterister springer ut håller om buller utan understöd och ställer sig i en ring runt krypen och skjuter, så intelligent. Redigerad 5 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts