swat Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 hmm jag har ensam rätt på att gilla den filmen har den på dvd har sett den över 100 gånger (har räknat) och har sett tvåan tre gånger och tvåan sög men annrs går den ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 "The only good bug, is an dead bug" Jag skulla ha lämmnat bitchen som dumpat mig för Romeo till krypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Till er som tänker se 2:an vill jag bara säga: ha inga höga förväntningar. Det är en riktig B-film, kassa skådespelare och ingen som var med i ettan är med (hade hoppats på att se denise richards igen ) specialeffekterna är 10 gånger sämre än i ettan fast än det är 6 år sedan den kom. Storyn är inte alls som i orginalet där det utspelade sig under hela början av kriget utan här handlar det om en grupp soldater som är på samma tråkiga ställe i hela filmen. Sen jag såg ettan första gången har jag längtat efter en bra uppföljare så jag blev mycket besviken. Om ni gillar Starship Troopers så ska ni läsa boken eller spela spelet till PC för då får man ut hela storyn Jag ger filmen Starship Troopers 2 Hero of the federation 2 bugholes av 10 möjliga Har hört att det finns till PC, men har aldrig funnit det.. finns det nån butik som säljer det? Isåfall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Synd att tvåan inte verkar vara bra... sorgligt, sorgligt... Vet ni att de e regissören som säger "a good bug is a dead bug"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är det inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Har hört att det finns till PC, men har aldrig funnit det.. finns det nån butik som säljer det? Isåfall vilken? Jag köpte det på tradition men det var över 3 år sen. Man styr en liten grupp soldater som ska göra olika uppdrag och så blir de befodrade och får nya vapen och skydd. Inget toppenspel kanske men det är kul att följa storyn och döda kryp, speciellt brainbugs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jaha... trode att det skulle vara ett slags 3:e person skjuta-allt-som-rör-sej-spel där man stred med 30 st andra soldater... men det var tidligen fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jaha... trode att det skulle vara ett slags 3:e person skjuta-allt-som-rör-sej-spel där man stred med 30 st andra soldater... men det var tidligen fel... de skulle va roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) om ni letar efter ett spel som någorlunda liknar Starship Troopers så rekommenderar jag UT2004-modden Alien Swarm, hemsida här. Du styr din trupp av marines genom banor fulla av aliens, parasites och annat smått (ok, stort då) och gott. Kameran är placerad ovanför soldaterna, och det krävs ordentligt samarbete för att klara kampanjen. När du vill kan du sedan gå online och lira med upp till 7 st andra. Uppgraderbara marines, ett stort antal vapen och tillbehör och flera klasser (explosives, special weapons, medics & techs) år tillgängligt. På senaste tiden går det även at t lira deathmatch, vilket också är grymt kul Bara ett tips, har ni UT2k4 rekommenderar jag att ni laddar hem Alien Swarm. Förövrigt är modden en av finalisterna i "Make Something Unreal"-tävlingen som Epic games har anordnat. Edit: btw, en screen från en deathmatch jag och några andra lirade ;D bana: Ao-CombatRoom-b4 Redigerad 26 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 De verkar häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Har sett den en gång förut... dock är Apocalypse Now bättre så jag såg den istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Har sett den en gång förut... dock är Apocalypse Now bättre så jag såg den istället har aldrig sett den apocalypse now Redigerad 26 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ... Va? de e inte lätt när de e svårt, tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag läste i PCGAMER om ett nytt Starship Troopers spel, och det ser jävligt bra ut. Typ Doom 3 grafik, fast inte mörka korridorer, utan stora landskap ur filmen, bland stenar och sand, även basen där marinsen blir instängda av massa aliens ska finnas med i spelet, och tusentals kryp ska kunna målas upp på skärmen samtidigt! ´ Kommer inte ihåg när det skulle släppas, men det är väll i år nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag läste i PCGAMER om ett nytt Starship Troopers spel, och det ser jävligt bra ut. Typ Doom 3 grafik, fast inte mörka korridorer, utan stora landskap ur filmen, bland stenar och sand, även basen där marinsen blir instängda av massa aliens ska finnas med i spelet, och tusentals kryp ska kunna målas upp på skärmen samtidigt! ´ Kommer inte ihåg när det skulle släppas, men det är väll i år nån gång.. coolt fps, tredje-persons eller rts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 FPS, men man kanske kan byta kameravinkel till 3:e om man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Då får man bara hoppas att det blir någon bra handling i spelet, inte bara blint pang-pang... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) Då får man bara hoppas att det blir någon bra handling i spelet, inte bara blint pang-pang... ja tror och hoppas inte det, men enligt Weener verkar det inte bli så, som tur e! ska nog skaffa det... Redigerad 27 juli, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ja tror och hoppas inte det, men enligt Kalan verkar det inte bli så, som tur e! ska nog skaffa det... Jag också, verkar väldigt behagligt att pumpa bly i ett förvuxet kryp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 De har släppt några screens på det spelet. Finns fler på Strangelite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts