Ceone Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Ja vilken tycker ni?? jag tycker andra ön för där är ju centrum osv. coolasxte o springa runt vid parken o döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Portland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 portland, lätt! speciellt när man har alla gäng efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Portland. Jävlas med maffian. Jävlas med Triads. Jävlas med Diablos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 tredje ön. vet inte varför. bara är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hmm.. kör det inte nuförtiden men förut var det andra ön jag var mäst på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Andra ön! det är där mina favorit bilar är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 tredje ön är ju roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Helt fel. Spelet är som roligast på Portland INNAN man bråkat med något av gängen där. För det påminner om första gången man spelade GTA3. Jag blev rädd när jag såg en kines med basebollträ. Jag trodde att han skulle attackera mig. Sen såg jag fler kineser med pistoler och slagträn och då insåg jag att det var ett gäng. Så jag vågade knappt vara i Chinatown för jag trodde att dom var arga på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vote: andra ön helt klart. Den e ballast med all banshees och chettas(sry med stavningen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fat Abbot Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Portland e ballast för där är alla ens motståndar gäng ***Spoiler*** Triads och Italienska maffian. Och det e alltid roligt att försöka överleva på italienska maffians område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Shoreside Vale tycker jag för där är det så många kullar och så finns ju dodon där .... PS. Det kanske är många kullar i Portland också men det är roligare att köra stunts på Shoreside Vale.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tycker nog 3:e ön om man måste välja..... Den är det mest action på.... (den första är grå å trist, andra platt men tredje mmmm.....) hoppade nog ca 50 ggr första gången jag kom över och såg den trasiga bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Shoreside Vale tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 andra ön. efter ca halva spelet så var man blacklistad på första ön så där var ingen höjdare att befinna sig. tredje ön får mig att kallsvettas med alla kurvor och skit. näe, andra ön ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 andra ön....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Andtra ön lätt... Började spela GTA3 för ett par dagar sen, la av med det, och stuntar nu runt i Vice. Redigerad 29 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Andra ön därför att dom har dom coolaste bilarna.För tyckte jag om första ön men nu när mafian där har shotguns så vågar man inte gå dit eller åka bil dit Redigerad 7 november, 2004 av Special force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gah, vill installera igen , men orkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts