Sylt-Tomten Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 jag har mejlat lite med spelbutiken och det har visat sig att de inte har skickat ut mitt exemplar ännu... men att de kommer skicka det imorgon, det vill säga den fjortonde november... detsamma kanske gäller för alla er som bokat det där men inte fick det idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 fan jag måste ändå säga att jag tycker synd om er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grummel Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jepp det är synd om dom som inte har världens bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Ett tips för er som inte har beställt än är att göra det genom cdon. Jag gjorde det och fick det efter en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag får det imorgon som tur är men tänk om man fått vänta en vecka till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts