danu Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 hej jag har installerat om dator för ett tag sen och jag installerade nyss gta vc men varför blir det så här??? kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 hej jag har installerat om dator för ett tag sen och jag installerade nyss gta vc men varför blir det så här??? kan nån hjälpa mig?? ehh va? vad är det som är fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 ehh va? vad är det som är fel?? Ser du illa? Du får nog ta och ändra i Video-inställningarna i VC, så fixar det sig nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Ser du illa? Du får nog ta och ändra i Video-inställningarna i VC, så fixar det sig nog... oj hahhaha... jo men det beror på att du kanske har mindre bra graffe... så det tar tid att uppdatera landet eller vad det heter vad har du för graffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 oj hahhaha... jo men det beror på att du kanske har mindre bra graffe... så det tar tid att uppdatera landet eller vad det heter vad har du för graffe? men det har alltid funkat förut + att jag har testat med sämre upplösning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 blir så för mig oxå ibland.. att texturerna inte riktigt hinner med.. misstänker att jag har för lite minne, eller att gfxkortet är för kasst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Man kan ju ladda hem GTA VC 1.1 patchen då kanske det funkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Har du samma drivisar till graffe kortet nu som du hade innan du formaterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Har du samma drivisar till graffe kortet nu som du hade innan du formaterade? nej det har jag nog inte... vet duvart man kan fixa det jag kom inte ihåg hur jag gjorde?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 nej det har jag nog inte... (:!!! vet duvart man kan fixa det jag kom inte ihåg hur jag gjorde?!? va har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) va har du för grafikkort? NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Compaq) (:!!! kan nån hjälpa mig vilken sida jag ska gå in på Redigerad 1 augusti, 2004 av danu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 kan nån hjälpa mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kan nån hjälpa mig??? Nivida's hemsida kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts