Vice-Nasty Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Om man aldrig äter , dör man då , och om man äter för mycket , spricker man då , och sänk när man är tjock o krockar, blir det en stor pizza på rutan .... Ja och va mer !! Undra om man kan bli uppäten av hajarna när man simmar , och hur fan ska man kunna fånga dom o äta , ska man skjuta dom !!! man kan ju inte fånga dom med händera !! aja jag ska inte betala för min mat !! jag är vara uteliggare o hitta vilda djur i skogen o äta fisk o hajar o bark o blad !! .... Sen ska jag bara ha en korva vangsbil ........ Skriver detta för att fråga och att det är alltid roligt o läsa vad andra folk tycker o tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Hoppas det inte kommer med hajar och djur och dödar en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 lite djur e alltid kul... fast inte hajar tänk ett uppdrag du måste simma så kommer det massa hajar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Precis atWa (Hej, är du här? ) Jag tror att man kan svälta och att det har släppts ett par hajar i vattnet av misstag så man inte ska kunna simma till nästa ställe eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Undra om det blir mindre pang-pang, och mer i jakt efter föda... eller mer pang-pang, och jakten efter födan blir att man ska gå in i en rosa cirkel och förlora 100 dollar... det tror jag att det blir, rosa cirkeln terion eller något annat relativt simpelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Precis atWa (Hej, är du här? ) Jag tror att man kan svälta och att det har släppts ett par hajar i vattnet av misstag så man inte ska kunna simma till nästa ställe eller nåt sånt. Ruffy!!! hej!! mm man ska kunna svälta har dom sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Tror med på den rosa markeringen men det skulle ju vara rätt coolt att stöta på en björn eller nåt och röja ihjäl den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Snacka om jobbig situation om bilen kraschat i skogen, man har inga vapen kvar och man håller på att svälta ihjäl. Man blir svag och man måste gå runt i skogen några timmar (i spelet, dvs några minuter) och sen så kommer det en björnjävel Snacka om att man får springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 i och med att man har ett krav att äta så tror jag på att det kommer vara riktig tid i spelet. en timma är en timma. för övrigt så måste jag tvångsmata CJ tills han spyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 i och med att man har ett krav att äta så tror jag på att det kommer vara riktig tid i spelet. en timma är en timma. för övrigt så måste jag tvångsmata CJ tills han spyr! mm det skulle vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts