Benvit Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är ju rätt onödigt att ha både till ps2 och till PC/X-box... Man får ju bara fördelar med PC versionen, så satsa på den! Hur mycket kommer inte ps2-versionen kosta som ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Pc, har inget ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 båda såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 PC självklart!!! Det är ju ingen känsla alls i handkontrollerna till PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Men håll käft alla fula ungar bara för att man inte har ps2 måste man inte hata den, både ps2 å pc e fan bra själv köper jag det först till ps2, om det blir multiplayer till PC så köper jag det oxå annars laddar jag ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 1:a Det finns redan 3 såna här trådar + en poll. 2:a PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 För PS2, eftersom man vill ha det så fort som möjligt, sen PC, för att modda, och köra om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 man skaffar båda... PC versionen kan man modda.... PS2 är på något sätt roligare... Woerd tvåkåfyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 för stelt på PC skönare på Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag har redan skapat en poll om det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Först på PS2, och sen.. Ja.. Hmpf.. *harkel* skaffar man det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag ska ha det först till ps2 sen pc och xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 PC självklart!!! Det är ju ingen känsla alls i handkontrollerna till PS wao, wao, wao, wao!! själva grejen är ju kontrollen. hur mycket känsla är det med tangentbordet? köra på fullgas hela tiden.. inte kul. jag rekomenderar ps2.. även om det rä den svagaste konsollen. känsla som fan! i och för sig så kan man ju vänta tills PC versionen och sen kanske köpa en kontroll tillPC.. går ju även det. jag köper i alla fall på playstation (efter att jag köpt en NY maskin) för att jag är så jävla mycket konsoll människa (!) men sen kanske jag köper på PC också. grafiken kan man ju få så extremt mycket bättre och så kan man ju modda. (hoppas man kan modda San Andreas nu utan att grafiken blir cp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts