Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Man skulle kunna kombinera antal posts med hur länge man varit medlem genom att multiplicera posts med dagar som man varit medlem. Som sagt hur det än blir med ranking systemet kommer jag inte att gilla det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Man skulle kunna kombinera antal posts med hur länge man varit medlem genom att multiplicera posts med dagar som man varit medlem. Alltså snittet av hur många posts man publicerar dagligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Alltså snittet av hur många posts man publicerar dagligen??? då skulle jag leda... jag har 7.3posts/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Alltså snittet av hur många posts man publicerar dagligen??? Eller det här är ännu bättre: I rankningen räknar man hur många dagar en medlem varit aktiv i forumet. För att räknas som aktiv en dag måste man ha skickat minst en post den dagen. Då kan man inte spamma till sig en högre rank... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Eller det här är ännu bättre: I rankningen räknar man hur många dagar en medlem varit aktiv i forumet. För att räknas som aktiv en dag måste man ha skickat minst en post den dagen. Och hur skulle man få reda på det?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 då skulle jag leda... jag har 7.3posts/dag Jag har 5.5 tror jag....lite efter......Misterwhoopee har 8.9 tyvärr stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Det var bara ett tips om hur ett rank-system skulle kunna fungera, jag menar inte att det går att genomföra utan att någon kodar ihop något extra till forumet. Snitt per dag är inte bra, då kan man spamma till sig en högre rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag har 5.5 tror jag....lite efter......Misterwhoopee har 8.9 tyvärr stellhell Satan! Han ligger i... Får väl spamma lite!! [ironisk] O my god!!! 600posts hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag fattar inte hur du har kunnat posta så j*vla mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag fattar inte hur du har kunnat posta så j*vla mycke!! Jag har varit medlem länge... Men om du fortsätter i samma fart kommer du nog snart om mig...Kanske [insert evil laught here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag har varit medlem länge... Men om du fortsätter i samma fart kommer du nog snart om mig...Kanske [insert evil laught here] njä...det dröjer nog isåfall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 njä...det dröjer nog isåfall.... Jo, kanske det... Jag var ju borta en vecka..där missade jag nog typ 100posts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Du kanske reser bort 4veckor då kommer vi om dig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Du kanske reser bort 4veckor då kommer vi om dig hehe Ni kan ju alltid försöka... Tror inte ni lyckas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Det vet man aldrig på www.fuskarna.nu Heter jag CheatMaster och har 1546 Inlägg Skit samma Sucks end¨å.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Det vet man aldrig på www.fuskarna.nu Heter jag CheatMaster och har 1546 Inlägg Skit samma Sucks end¨å.... Vad är det DU som är Cheat Master?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 tappa inte ämnet nu bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Vad är det med de!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Det vet man aldrig på www.fuskarna.nu Heter jag CheatMaster och har 1546 Inlägg Skit samma Sucks end¨å.... är de du?!?!?!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Varför undrar Ni e jag känd Vad heter ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts