Blaque Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Kolla när han skrev det Ops, såg inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Kolla när han skrev det haha ingen har märkt det förän nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det skule ju faktist vara rätt kul med ett ranking system.. faktist.. ja... det skulle det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 ja... det skulle det!! Ok ok så ni vill ha forumet fullproppat med spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det skulle ju faktist vara rätt kul med ett ranking system.. I så fall borde det i första hand vara baserat på hur länge man varit medlem istället för antal posts så att ingen spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 I så fall borde det i första hand vara baserat på hur länge man varit medlem istället för antal posts så att ingen spammar. Låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 I så fall borde det i första hand vara baserat på hur länge man varit medlem istället för antal posts så att ingen spammar. eller varför inte hårdare regler mot spam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 eller varför inte hårdare regler mot spam?? Låter osså bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Dom skulle ha rankingen på posts och temp-banna dom som spammar isåna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Dom skulle ha rankingen på posts och temp-banna dom som spammar isåna fall... temp??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 temp??? Temp = Temporärt = Kortvarigt = en stund... Ok, fattar du!! n00b HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 hmm det där med ranking med hur länge man varit medlem låter faktist som det bästa sättet själv gillar jag själv ranking system i många andra frum som jag har sett använder dom ranking system så jag tycker det vore bra med ranking system och spamming föresten verkar vi fakstist ha blivit av med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja håller med RymdJägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 I så fall borde det i första hand vara baserat på hur länge man varit medlem istället för antal posts så att ingen spammar. men om det slulle vara hur länge istället för posts skulle det ju inte ändras...du kan ju inte bli något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ojjjjjjj! det tänkte jag inte på Jag är en NoooooooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ett ranking system för hur länge man varit medlem??? Jag tycker inte det låter som någon bra ide i alla fall.....det finns dom som varit medlemmar hur länge som helst men inte publicerat en enda post.....och för mig som inte varit medlem så länge så skulle ju det kännas orättvist på någe sätt!!! Bättre vore med hur många post man har men som stellhell sa temp-banna någon så fort man spammar!.....och som någon sa tidigare man kan ju inte gå upp i "level" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag tycker inte om iden över huvud taget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 och som någon sa tidigare man kan ju inte gå upp i "level" Det var jag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag tycker inte om iden över huvud taget.... Ärligt talat gör inte jag heller det......men om det införs så är det inte så jäkla kul om rankingen är efter hur länge man varit medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ärligt talat gör inte jag heller det......men om det införs så är det inte så jäkla kul om rankingen är efter hur länge man varit medlem Man skulle kunna kombinera antal posts med hur länge man varit medlem genom att multiplicera posts med dagar som man varit medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts