Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Hur får man högre rank??? Hur får man in bilder i en Topic??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Det går inte få högre rank....än För att få in bilder klickar man på en sån här knapp ---> Den finns över fältet där man skriver en topic/reply. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Hultenius...Hur får du den där blåa texten under meddelandet??? der där "RESPECT IS EVERYTHING"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Men hur fick du din rank??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Hultenius...Hur får du den där blåa texten under meddelandet??? der där "RESPECT IS EVERYTHING" ??? 1. Gå in på "Your Control Panel" (finns under logon) 2. Välj fliken "Personal Info" 3. Klicka på "Edit your profile" 4. Fyll i en signatur i "Your Signature" och klicka på "Amend my profile" Direktlänk till "Edit your profile" Men hur fick du din rank??? Jag installerade forumet och blev dess Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Men vad kan jag göra för att få högre rank??? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 <font color='#000000'>Men vad kan jag göra för att få högre rank??? ???</font> Du kan ju alltid spamma lite och bli Hybernating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Du kan ju alltid spamma lite och bli Hybernating Om jag inte missminner mig så är det en lägre ranking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Om jag inte missminner mig så är det en lägre ranking jag tror bara att Stoffe skämtade faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 jag tror bara att Stoffe skämtade faktiskt... Det gjorde faktiskt jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Variation e alltid kul... kanske ska bli Hybernating istället för Member. Börjar bli lite tråkigt med samma hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Haha! Hybernating Ska jag bli!(Haha den va bra StellHell............) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Så bäst att ni fattade att jag skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Nu har jag kommit på det. Jag ska bli: HyberMember Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 StellHell du e allt för rolig jag skka bli HyberAdmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Vadå rolig?? Jag tar det här på blodigt allvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det går inte få högre rank....än Menar du att du har planer på att införa "rankingsystem"? Det har ju varit mycket snack om spamming ett tag nu, och ett rankingsystem gör väl bara det värre?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Menar du att du har planer på att införa "rankingsystem"? Det har ju varit mycket snack om spamming ett tag nu, och ett rankingsystem gör väl bara det värre?.. Kolla när han skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det skulle ju faktist vara rätt kul med ett ranking system.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts