DeMoN Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 e den här bilen bra så jag ska fortsätta??? eller ska jag skita i den och försöka mig på en lite mindre rund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Varför använder du inte blueprints? (Ser inte ut som du gör det iallafall.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 jag använder blueprints^^ dem visas inte när man kollar i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 gör du bilen är ju miffad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 den ser miffad ut men du kan ju göra en skrot bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 den ser miffad ut men du kan ju göra en skrot bil... det var ju de ja sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 det e min första tycker själv den ser ut som en skrotbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 vad e det för märke/modell?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 det var ju de ja sa puss det e min första tycker själv den ser ut som en skrotbil mm haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag kan inte göra bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Du skulle inte äns börjat.. Så dålig är den.. Och det säger jag inte för att vara dum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts