Jump to content

Är det här nytt?

Share

Recommended Posts

Det kommer bli skit ballt att man ska äta tycker jag,,,

TEX jag tror absolut inte man kommer dö i nått svårt uppdrag PGA det man får väl kolla på hungermetern om han e hungrig då får man gå och ta sig ett mål på nått ställe sen tror jag säkert man ska kunna göra minst 3 uppdrag innan han blir hungrig :wub:

PS:det kommer ju bara ta längre tid och klara av GTA:SA än VC för i VC va det ju bara UPPDRAG UPPDRAG UPPDRAG hela tiden så kommer det inte va i SA där kommer man ju få äta också så det blir nog bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg
En normal människa klarar sej ungefär ca 2 dygn utan att falla ihop utan mat. så bara man tar nåt innan och efter man gjort ett uppdrag ska det nog vara helt okej.

Lol? man klarar sig flera veckor utan mat :D

Vatten däremot behöver man efter några dagar.

Jag tror man brukar säga tre minuter utan luft, tre dagar utan vatten, tre veckor utan mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SOm jag rkev i en anna topic:

GameSpy

The cities and streets of San Andreas feature many different mobile food shacks, including hotdog vendors and the like. These make for excellent targets for a quick calorie fix in the event that you can't make time for a proper sit-down meal affair.

Lättnad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jobbigt att äta, i början brukar jag bara köra runt och

sno bilar och skjuta mot poliserna och om han då blir hungri

när man sitter på något tak och har poliserna nedanför och stannar

man kvar så dör man och går man ner (hoppar ner) så blir man pepprad

av polisen eller så dör man av att byggnaden är för hög (man skulle väl dö om man trillade ner från stora byggnader) så man dör ju vilket man väljer om man inte beställer en pizza som dom släpper med flygg

Snart ska man väl vara tvungen att gå söndags skola också eller predika sig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jobbigt att äta, i början brukar jag bara köra runt och

sno bilar och skjuta mot poliserna och om han då blir hungri

när man sitter på något tak och har poliserna nedanför och stannar

man kvar så dör man och går man ner (hoppar ner) så blir man pepprad

av polisen eller så dör man av att byggnaden är för hög (man skulle väl dö om man trillade ner från stora byggnader) så man dör ju vilket man väljer om man inte beställer en pizza som dom släpper med flygg

Snart ska man väl vara tvungen att gå söndags skola också eller predika sig -_-

Det är just därför spelet borde ha 'realtid' så att en minut i verkligheten var en minut i spelet.

När man sparar (och sover) ska det gå typ 6h eller nåt, som i Vice City. Bara helt onödigt att tiden ska gå fortare än den gör, och irriterande för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni som gnäller på att man ska äta i SA kan väl spela VIce City istället så slipper ni äta. -_-

Ja eller tvärtom. Ni som inte gnäller om ätandet kan väl gå och spela GTA1 så fattar ni att det är på väg åt helt fel håll!

Visst, wow vad kul att man kan äta. I GTA? Nej tack!

"Allt måste utvecklas"

Blah kan man inte koncentrera sig på nått vettigt isf?

"Realism, sluta klaga"

Realism my ass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men förmodligen så kommer det komma fusk/trainer så man slipper äta..

så de som vill äta, kan äta.. och de som inte vill, inte behöver.. -_-

Men om jag av slöhet inte vill ladda ner någon trainer eller av princip inte använder fusk då?

Min åsikt består: R* vandrar åt helt fel håll med serien. Det kan inga kommentarer om trainers eller fusk göra nått åt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja eller tvärtom. Ni som inte gnäller om ätandet kan väl gå och spela GTA1 så fattar ni att det är på väg åt helt fel håll!

Visst, wow vad kul att man kan äta. I GTA? Nej tack!

"Allt måste utvecklas"

Blah kan man inte koncentrera sig på nått vettigt isf?

"Realism, sluta klaga"

Realism my ass.

MMM spelet strävar inte efter realism i övrigt så R* verkar ha någon form av designavdelning som icke är överrens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor