JohnnyH87 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ssfh, använd Edit knappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ja det gör man... men tänk så är man mitt inne i ett uppdrag som e på tid och du e 50meter från målet och du har 10sek kvar och så dör du pga. ingen mat jag skulle få "DAMP" då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ssfh, använd Edit knappen... vilket tjat om den där jävla edit knappen men men sorry då :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Låter fan asjobbigt att behöva käka. Det är säkert coolt i början när man experimenterar med fettman lite men i längden kommer det nog bara vara jobbigt att bli avbruten i spelet hela tiden bara för att inte dö av hunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 men tänk så är man mitt inne i ett uppdrag som e på tid och du e 50meter från målet och du har 10sek kvar och så dör du pga. ingen mat jag skulle få "DAMP" då ja men tror att chansen är ganska liten att det skulle hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Men du kommer ju inte att dö direkt, du måste ha skippat maten ett jävla tag för att du ska dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Låter fan asjobbigt att behöva käka. Det är säkert coolt i början när man experimenterar med fettman lite men i längden kommer det nog bara vara jobbigt att bli avbruten i spelet hela tiden bara för att inte dö av hunger men man käkar ju inte så ofta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 undrar om behover ga pa toa ocksa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 undrar om behover ga pa toa ocksa? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Och för dom som inte gillar idén med att äta, får ni helt enkelt vänta och ladda ner en mod så man slipper det? Själv tycker jag det bara är bättre med att man kan äta, och om man är rädd för att dö i ett uppdrag av närinsgbrist, så kan man ju äta innan uppdraget, jag tror inte driket man blir hungrig skitfort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Det häftigaste med att käka eller inte käka är följderna att slå bättre eller sämmre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 undrar om behover ga pa toa ocksa? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 men lol sa kommer bara till ps2 och xbox i år... om ni ska ha det till datan så får ni vänta ett halvår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 men lol sa kommer bara till ps2 och xbox i år... om ni ska ha det till datan så får ni vänta ett halvår... Kommer väl bara till PS2 i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 men lol sa kommer bara till ps2 och xbox i år... om ni ska ha det till datan så får ni vänta ett halvår... bara till ps2 i år. inte xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 d e fan nte nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 undrar om man måste köpa nya kläder? tänk om alla kläder blir opassande, får man gå runt naken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 undrar om man måste köpa nya kläder? tänk om alla kläder blir opassande, får man gå runt naken då? Ja det är klart , Vad tror du man blir av med tröjan och får gå i bara jeans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 En normal människa klarar sej ungefär ca 2 dygn utan att falla ihop utan mat. så bara man tar nåt innan och efter man gjort ett uppdrag ska det nog vara helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Man kommer ju se tydliga tecken på att man behöver mat, så om man tror att man kommer kollapsa mitt i ett uppdrag är man antingen en idiot eller en jävligt dålig spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts