ssfh Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Three franchise restaurants are to be included: Burger Shot, Well Stacked Pizza and Cluckin Bell, a Mr. Whoopee ice cream stand, as well as the Sprunk Soda brand beverage which was in Vice City. -- A message will pop up onscreen when Carl becomes hungry. Players who ignore this message will see CJ's bodyfat reduce, with the effect of his clothes no longer fitting properly. Skininess won't just have a visual effect either, a thin Carl will be weak, unable to throw powerful punches, lift heavy boxes and will lack stamina, meaning cycling, running and swimming become difficult. -- Conversely, eating too much will see Carl become fat, with similar effects of loss of stamina, poor fighting abilities (due to slow response times AND CJ becoming a larger object to hit). Interestingly, the walking animation will change, to a penguin style 'waddle' due to CJ's inability to put his hands by his sides while in this state. And for everyone that thinks there's just fat and fit: "The key thing to note is that skinny doesn't necessarily mean fit. You'll have to manage CJ's development of fat and muscle to have him be in optimal physical condition. Once you understand how the system works, you'll be able to have a custom CJ that you can physically tailor at your whim." Gamespot - San Andreas "Food Preview" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Seems new to me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 inget jag har last tidigare, hoppas bara att vi inte behover kaka allt for ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 inget jag har last tidigare, hoppas bara att vi inte behover kaka allt for ofta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag tror han menar käka. Han är säkert utomlands eller något. Låter finfint, fortfarande lika stora förhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 det betyder ju att om man vill vara hipphoppare så är det bara att bli skitfet och sen banta ner sig så att kläderna hänger? nä men, jobbigt om man måste hålla CJ i form.. har en känsla av att "min CJ" kommer att bli fet som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag kan inte riktigt förstå alla som säger att det är för mycket sims och buuu till att äta. Jag tycker det verkar skitball och ett bra tillägg till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det kommer nog bli jobbigt att hålla reda på att äta mitt uppe i alla gängfighter och uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Käkandet verkar vara en bra idé......så länge det inte tar upp för stor del av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 nae... de får inte va extremt, att man måste äta/träna varje dag. de skulle bara va jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag kan inte riktigt förstå alla som säger att det är för mycket sims och buuu till att äta. Jag tycker det verkar skitball och ett bra tillägg till spelet jag tycker osså att det e ett coolt att man ska äta och sånt tänk om man äter och efter måste gå på toa eller nåt sånt det hade vatit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Inte nytt för mig med tanke på att jag hadde läst artiklen om det där på gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Inte nytt för mig med tanke på att jag hadde läst artiklen om det där på gamespot. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Gamespot ripoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Man lär ju bara behöva äta typ en gång i riktiga timmen. Fast kanske inte måste men för att han ska vara i topptrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vad händer om man inte äter dör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 vad händer om man inte äter dör man då? ja det gör man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ja det gör man... hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 hahahahaha sorry det blev fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts