Xemtoth Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 hej, jag har klarat alla uppdrag och undrar om det finns något sätt att skaffa Naga's om man kör custom game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Nej, du måste ändra det i Map Editorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Nej, du måste ändra det i Map Editorn. min map editor funkar typ inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Gissa vad felet är... Men med editorn går det galant att fixa så man blir naga, bara att sätta ut en av deras arbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Gissa vad felet är... Men med editorn går det galant att fixa så man blir naga, bara att sätta ut en av deras arbetare. och nu har jag det på banan Last man standing tack vare EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts