Haggard Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Blir ganska lack på alla jävla gnällspikar som skriver idiotiska insändare till diverse dagstidningar. Ett bra exempel är när det regnade pensionärklagomål över (den roliga) serietidningen MegaPyton, när folk skrev att barn kunde få sned syn på kvinnor, och bli rubbad i huvudet...av att läsa en serietidning?!! Tidningen lades ju så småningom ned p.g.a. det. Samma sak gäller Eminems texter, har vissa människor ingen humor? Det värsta måste ju vara kritiken mot seriefiguren Rocky, en gnällspik som gick under avsändaren Arg Södermalmsbo kallade serien för vulgär, kvinnoförnedrande osv. Man kan inte låta bli att skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Detta borde du sända in till alla större tidningar.. Och jag håller helt med dig. Men som man brukar säga, det föds en idiot varje minut, och det går heller inte att undkomma. Sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Detta borde du sända in till alla större tidningar.. Och jag håller helt med dig. Men som man brukar säga, det föds en idiot varje minut, och det går heller inte att undkomma. Sorgligt. Som sagt, skicka in det där till Aftonbladet så lovar jag dig att det kommer stå med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts