xPisc Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Mjo, sant, såsant... Har aldrig rört zmodeler och nu ska jag göra min favorit bil, Peugot 206! Såhär ser det ut och jag är säker på att allt är fel, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 den ser lite kort ut... Tror de e fel på ritningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 mm.. den är ihop tryckt.. de ser man på hjulen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) dörrarna är ganska glömda också Redigerad 25 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 snygg men ihopklämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Som de flesta nybörjare så har du lagt polygonerna kors och tvärs. Det underlättar nog om du lägger upp dem snyggt och prydligt efter bilens former. Jag är novice på området så ta allt jag säger med en nypa salt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Bara att börja om.. Fixa bra BP för det första, sen så fixa bilen i spalter.. När du har satt dom lite hur du vill så är det omöjligt att få till bilens kurvor.. Sen så måste du göra dörrar o sånt för sig, sen så underlättar det med bilder på bilen för jag tror inte du ska ha allt ända ut i kanten för huven tex är ju högst mitt på men på BP kan man bli förblindad och tro att sidan är så hög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Mjo, sant, såsant... Har aldrig rört zmodeler och nu ska jag göra min favorit bil, Peugot 206! Såhär ser det ut och jag är säker på att allt är fel, eller? Skitsnygg bil, även om kupé-versionen är snyggare, helst med nerfällbart tak och silverfärgad lack också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Mjo, sant, såsant... Har aldrig rört zmodeler och nu ska jag göra min favorit bil, Peugot 206! Såhär ser det ut och jag är säker på att allt är fel, eller? Surface>normals>calculate dvs du får antingen rätta till dina normals eller så får du göra om bilen..(tur att du inte kommit så långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 mjo, tänkte bara att ja skulle lägga ut lite pixlar o testa Ska nog gå på guide sen när ja ska köra seriöst! (Kommer göra en snart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 sådär nu har jag också rört zmodeler. tog lite hjälp av miniguns tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Använda edit? har den något med min fina pirshåå å göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) finns ju ett samband, båda gör fel =D tänk er att ni bygger i 3d inte 2d Redigerad 31 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Det är mycket enklare att göra bara en liten bit itaget av bilen och sen forma den till 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det är mycket enklare att göra bara en liten bit itaget av bilen och sen forma den till 3D. jag märkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts