Meller Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) de stora byggstället, de som man sprängde i demolotion man kommer fram precis efter bron över till stanford, och vid verktygsaffären. den hade jag moddat till en annan och då blev de så, jag ändrade sen tillbaka och de blev ingen skillnad . kan nån hjälpa? har också väldigt stora problem att modda bilar/fordon och banor. förutom med vcmm som bara krånglar till sej hela tiden. så om nån skulle kunna lära mig hur man moddar via msn eller någe så skulle de va bra. Redigerad 25 juli, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Mm...jag har också råkat ut för det där förstörda nybygget som är på fel plats.. Jag vet inte vad det beror på..men för mig har det alltid hänt när jag mappat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Mm...jag har också råkat ut för det där förstörda nybygget som är på fel plats.. Jag vet inte vad det beror på..men för mig har det alltid hänt när jag mappat.. okejdå de sluta med att jag fick installera om igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts