Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 När ska folk börja läsa meddelanden innan de svarar på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Men D'oh, jag menade ju en vanlig arena där man åker med Monstertrucks över bilar, typ som på Monster Jam programmet, jag menade inte att man skule vara med i en nationell tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 När ska folk börja läsa meddelanden innan de svarar på dem? Jag gjorde ju det din filosofi-arthur Läs det andra inläget din höbyxa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag gjorde ju det din filosofi-arthur Läs det andra inläget din höbyxa!!! Jag syftade faktiskt inte på dig. Men visst din stelkrampsspruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 nejnejnej Patriots!! sen när började du bestämma över mina åsikter om vilket lag jag håller på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 sen när började du bestämma över mina åsikter om vilket lag jag håller på? Igår. Nej men han menade väl Nej nej nej, inte kan man hålla på Raiders! Antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 baseballarena, gärna för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Igår. Nej men han menade väl Nej nej nej, inte kan man hålla på Raiders! Antagligen. Mjo men jag sa ju vad jag tyckte. Då kan han skriva ne, jag tycker patriots i hans fall! Jag säger Oakland Raiders är gjorda för att vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jaja, nu lugnar vi ner oss, detta är ingen fotbolls topic vad jag har uppfattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 mjo sorry jag är visst lite lipig i många topics idag vette fan va det är med mig sorry guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 När ska folk börja läsa meddelanden innan de svarar på dem? Riktat till mig eller? I så fall menade jag att det inte finns sånna arenor överallt som man bara kör in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Okej, men men vem som helst kan ävl inte åka in och köra "Blood Ring" heller... lånad bil och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 har jag sagt de då??? +_+ han menade nog "ja någon arena tror jag för det finns jo på gta3 och vc" och han kanske trodde att den där arenan i gta3 OCH vc var football arenan. men du menade väl som hotring racer arenan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 En football arena i GTA3. När byggplatsen av Fort Staunton. I VC finns det en arena där man får köra Destruction Derby med bilar och stunt med cross. Så nu vet alla de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 I GTA SA som nu ändå är sex gånger större än GTA VC tror jag personligen att det kommer finnas, säkert två arenor. Båda "acceceble" (Svenskt ord någon?) av dig som spelare. Vad det kommer att utövas på arenorna vet jag ej... i övrigt lär det även finnas, inte en arena, men någon form av lokal att tävlingsboxas och dylikt i. Allt för mig! God natt. accesable= tillgänglig, åtkomlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts