Corleone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 I vice city nämns det under en intervju på K-chat med Bj Smith om en football match mot San Andreas. Tror ni det kommer finnas en football arena i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 ja någon arena tror jag för det finns jo på gta3 och vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 I vice city nämns det under en intervju på K-chat med Bj Smith om en football match mot San Andreas. Tror ni det kommer finnas en football arena i SA? ja helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 ja någon arena tror jag för det finns jo på gta3 och vc DET FIMMS INGEN FOTBOLLS ARENA PÅ VC,MEN EN STADION OM DU MENNA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Måste man skriva med CAPS INTRYCKT?! Borde antagligen finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Hoppas på ett NASCAR- och football-ställe...! Under ett uppdrag ska man kunna vara där inne för att mörda någon med en sniper eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizMo^ Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det kommer att finnas helt klart en arena på san.... men... Har alla städer en var eller vad då?! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 typ dom flesta stora städer har väll en stadio.. bra namn gizMo^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Hoppas på ett NASCAR- och football-ställe...! Under ett uppdrag ska man kunna vara där inne för att mörda någon med en sniper eller något sånt... mm sånt hoppas jag med på typ snipra ihjäl en fotbollspelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 bra namn gizMo^ Vilken lamer, skicka ett hästhuvud hem till honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Ja det är klart, Oakland Raiders (Beläget i Oakland utanför San Fransisco), enligt mig det bästa fotbollslaget i amerikansk-fotboll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 hoppas det finns en is-hall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Ja det är klart, Oakland Raiders (Beläget i Oakland utanför San Fransisco), enligt mig det bästa fotbollslaget i amerikansk-fotboll!! nejnejnej Patriots!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ja någon arena tror jag för det finns jo på gta3 och vc WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT fooball arena i vice city. VART!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Klargör: I GTA III finns det en fotbollsarena. Ej möjlig att gå in i. I GTA VC finns det en racingarena. Där kan man gå in mellan 20:00-00:00 och leka antingen med bilar eller motorcyklar i tre olika grenar. I GTA SA som nu ändå är sex gånger större än GTA VC tror jag personligen att det kommer finnas, säkert två arenor. Båda "acceceble" (Svenskt ord någon?) av dig som spelare. Vad det kommer att utövas på arenorna vet jag ej... i övrigt lär det även finnas, inte en arena, men någon form av lokal att tävlingsboxas och dylikt i. Allt för mig! God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Klargör: I GTA III finns det en fotbollsarena. Ej möjlig att gå in i. I GTA VC finns det en racingarena. Där kan man gå in mellan 20:00-00:00 och leka antingen med bilar eller motorcyklar i tre olika grenar. I GTA SA som nu ändå är sex gånger större än GTA VC tror jag personligen att det kommer finnas, säkert två arenor. Båda "acceceble" (Svenskt ord någon?) av dig som spelare. Vad det kommer att utövas på arenorna vet jag ej... i övrigt lär det även finnas, inte en arena, men någon form av lokal att tävlingsboxas och dylikt i. Allt för mig! God natt. kanske sätter ut nå ramper så får man trixa me cykel? som BMX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Ja men du har säkert rätt! Inomhushall med massa ramper och hopp för skateboard och cykel. Redigerad 4 augusti, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Eller som det där programmet på TV4, Monster Jam eller vad det heter, åka på nån arena med monstertrucks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 DET FIMMS INGEN FOTBOLLS ARENA PÅ VC,MEN EN STADION OM DU MENNA... har jag sagt de då??? +_+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Eller som det där programmet på TV4, Monster Jam eller vad det heter, åka på nån arena med monstertrucks? Iofs så är ju Monster Jam en nationell tävling som har funnits i många år inte så att man bara "åker in på en arena" precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts