Stevex Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 har gjort en början på denna fula bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Hmm... Vad föreställer det? Hur börjar man dra sånna 'linjer' så att det blir en modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Hmm... Vad föreställer det? Hur börjar man dra sånna 'linjer' så att det blir en modell? det föreställer en bil, för att dra linjer trycker du först Create > Surafaces > Flat sen fortsätter du med Create > Faces > Single Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) ok Skulle testa på 3dsmax men som n00b på 3dsmax och en ofullständig guide var det omöjligt Ska ladda ner zmodeler nu ^^ Kan inte jag få din msn? Redigerad 24 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 ok Skulle testa på 3dsmax men som n00b på 3dsmax och en ofullständig guide var det omöjligt Ska ladda ner zmodeler nu ^^ Kan inte jag få din msn? men du kan ju läsa en guide här så du vet hur man placerar faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jo, hittade den strax efter. Men jag har ett problem, jag har lagt blueprinten som background men den syns inte... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jo, hittade den strax efter. Men jag har ett problem, jag har lagt blueprinten som background men den syns inte... :S vi kan prata på msn (titta i PM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Fortsätt att lägga upp polygonerna så där så går nog allt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Fortsätt att lägga upp polygonerna så där så går nog allt bra! jopp det ska ja göra, men det ksn ta ett tag innan bilen är klar för ja jobbar inte så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Ser fint ut men det kommer bli lite jobbigt(men fint) attgöra dina hjulhus. Som sagt GW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ja har upptäckt att blueprintsen inte stämmer så arbetet läggs ner :'( (Gråter i stora mängder) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Kan du inte flytta dom rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 dom är helt olika stora :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 skala ner dom då, jag hade samma problem innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ja har upptäckt att blueprintsen inte stämmer så arbetet läggs ner :'( (Gråter i stora mängder) :'( Du kan inte lita på BP.. Inte äns orginal bilarna är precis som BP.. Du ska köra på en BP som du tycker ser medst lik ut sen så ska du ha bilder på bilen så du ser hur kurvorna ligger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts