Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Har en digital videokamera...Den här om någon känner någon koppling till den... Nu är det bara så att efter att ha försökt i flera timmar kan jag inte koppla in den i datorn för att föra över dv filer från bandet. Nån som vet hur man kopplar in en dv kamera i datorn med hjälp av firewire - då det är det som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Fick du med en cd skiva med drivrutiner? Om du fått med det ska du installera drivisarna, sen koppla ihop kameran med datorn via fwsladden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det har jag gjort. Det är datorn som inte vill kännas vid FireWire:n.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Du måste förmodligen ha ett program som gör sånt...jag rekommenderar Pinnacle Studio 9....För det är det programmet jag använder till min DV-Kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) Jag har version 8... gör det någon skillnad? Redigerad 25 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts