Bubbli Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Blade har ju sitt fina svärd. När hon doktorn Kate eller vad hon hette kollar på det i film nr.1 så fäller det ju ur sej nånting snabbt ut snabbt in(missupfatta det ej och skriv inte enbart dum komentar om det). Och nån vampyr tar i det sedan fäller det ut sej och hans hand sprängs typ. Men när Blade håller det så händer ingenting... Finns det ett Blade spel till PC? Och isånnafall är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Hur svärdet funkar? Specialeffekter antar jag. Tror inte dom spränger händerna av riktiga skådisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Det fattar jag också men det måste finnas nåt sät som dom där sakerna fälls ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag tror att om man inte håller det på ett visst sätt - antagligen rätt sätt, så fälls grejerna ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Blade har ju sitt fina svärd. När hon doktorn Kate eller vad hon hette kollar på det i film nr.1 så fäller det ju ur sej nånting snabbt ut snabbt in(missupfatta det ej och skriv inte enbart dum komentar om det). Och nån vampyr tar i det sedan fäller det ut sej och hans hand sprängs typ. Men när Blade håller det så händer ingenting... Finns det ett Blade spel till PC? Och isånnafall är det bra? Blade är ju halv vampyr och svärdet kan bara hanteras av halvvampyrer.. Så när någon annan håller i svärdet kommer det ut piggar i silver eller vad det är.. Människor får ont som fna i handen men avmpyrerna som inte tål det förlorar sin hand i ett rökmoln typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jo, ska se 2an snart. igen. Hoppas det finns ett Blade spel, som är bra. ruskigt bra. SÅDETSÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Är det inte så att han trycker på en knapp på svärdet? Man ser ju att någonting börjar snurra på svärdet. Och säger inte Frost att han vet alla hans hemligheter, för taggarna fälls ju inte ut när han håller i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det är sant... men som det sades i början, hur "vet" svärdet att nån håller i det. När damen fingrade lite på det fäldes dom ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det är sant... men som det sades i början, hur "vet" svärdet att nån håller i det. När damen fingrade lite på det fäldes dom ut... Öhm.. det är film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Öhm.. det är film Jaja, men jag försöker finna logik i det... vilket Blad inte välsignats med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Efter en snabb genomspolning av filmen har jag kommit på det! Om man håller i svärdet börjar en "grej" snurra och om den snurrar ett helt varv så fälls taggarna ut. Men, om man trycker på "grejen" innan den snurrat ett helt varv så fälls inte taggarna ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts