Meller Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) jag laddade ner world trade center och skulle installera de. jag gjorde allt som stod i readmen men de funkar inte att starta spelet de står unhandled exception (stavning) orkar inte ominstallera spelet för 25:e gången idag då jag fått gjort de tack vare några misslyckade moddingförsök oj :"> just de vill ha tips till hur jag kan göra Redigerad 24 juli, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Okej. skitesamma kan du inte skicka gta_vc dat-fil original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 när ska folk lära sig att göra backup förresten behöver man väl inte vara raketingenjör får att radera typ 3 rader i en textfil men men, får väl vara snäll då.. gta_vc.dat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 när ska folk lära sig att göra backup förresten behöver man väl inte vara raketingenjör får att radera typ 3 rader i en textfil men men, får väl vara snäll då.. haha tackar dådå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts