R2D2 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Stackars mig! Bokade Vice City i fredags (kanske lite sent)på Spelbutiken, vet inte när jag får det, men ungefär om 1-2 veckor står det på sajten. Har någon mer råkat ut för samma sak som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Stackars mig! Bokade Vice City i fredags (kanske lite sent)på Spelbutiken, vet inte när jag får det, men ungefär om 1-2 veckor står det på sajten. Har någon mer råkat ut för samma sak som jag? ja... stakars dig förstår inte att den här topicen hör hemma i VC forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaan!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Stackars mig! Bokade Vice City i fredags (kanske lite sent)på Spelbutiken, vet inte när jag får det, men ungefär om 1-2 veckor står det på sajten. Har någon mer råkat ut för samma sak som jag? Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts