Arvid Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag hittade ett informationsblad från K-E-Media på Siba idag där det stod att samlarboxen med GTA, GTA London och GTA2 skulle släppas den 15 november, alltså nu på fredag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag hittade ett informationsblad från K-E-Media på Siba idag där det stod att samlarboxen med GTA, GTA London och GTA2 skulle släppas den 15 november, alltså nu på fredag!! usch det vill man ju inte ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Läs mer om samlarboxen på K.E. Media Jag ska i alla fall köpa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Arvid: du har väl redan 1, london och 2??? är det inte onödingt att köpa samlarbox då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Min GTA1-skiva är brännd... Jag är en motståndare till brända spel och programavaror men GTA1 finns ju inte att köpa längre. Och genom att köpa samlarboxen får jag alla skivorna i nyskick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Även fast jag också har en bränd GTA(1) skiva så tror jag inte jag köper boxen....Vad ska jag med dubbletter av GTa2 & London till??? Spelar dom knappt iallafall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Nice, jag hade ingen aning om när det skulle släppas just nu Måste skriva en nyhet om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Ja jag har gta 1 i brännd ska köpa boxen.. Redigerad 16 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Men jag undrar varför de inte gjorde nåt speciellt fodral till samlarboxen istället för att använda GTA2-fodralet med en klisterlapp på. Jag tycker de borde gjort ett nytt fodral där de tre GTA-paketen är med. Redigerad 16 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Sådär, nu har jag total GTA! Vad många GTA-spel (original) jag har nu när jag tänker efter GTA GTA London 2st GTA2 GTA3 Vice City (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Sådär, nu har jag total GTA! Vad många GTA-spel (original) jag har nu när jag tänker efter GTA GTA London 2st GTA2 GTA3 Vice City (PS2) Jag har inte fått mitt än, beställde från webbhallen samma dag som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Har inte heller fått mitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 maila dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 mmm.... men jag tror jag får det imorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Yes, paket-avin kom med dagens post! Hmm, paketet ska hämtas ut vid nån kiosk, det var bättre när vi hade en riktig post och normala brevlådor istället för de nya som ser ut som kylskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Hmm, paketet ska hämtas ut vid nån kiosk, det var bättre när vi hade en riktig post och normala brevlådor istället för de nya som ser ut som kylskåp. He he. Det här är ingen riktig post! Det här är ingen riktig post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Nu har jag äntligen fått mitt Total GTA men jag tänker inte öppna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Ska du inte! du skulle väl beställa ett till det var väl det du inte skulle öppna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts