danu Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) Hej jag undrar hur ni som brukar göra filmer med gta...hur får ni bort alla liv mätare, polis stjärnor m.m för dom syns aldrig på era fimer... Redigerad 24 juli, 2004 av danu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 man spelar in replayen .. och man tar bort "REPLAY" texten och ersätter den med ett mellanslag så att inte den håller på o blinkar hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 man spelar in replayen .. och man tar bort "REPLAY" texten och ersätter den med ett mellanslag så att inte den håller på o blinkar hela tiden.. tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Eller så slår man av Hud och Karta i Display Options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 eller så använder man sök funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 eller så använder man sök funktionen Moget!! det enda sånna som du gör är att hacka om andra gör fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Moget!! det enda sånna som du gör är att hacka om andra gör fel... jepp... det är mitt liv. jag sitter här och letar efter folk att hacka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 jepp... det är mitt liv. jag sitter här och letar efter folk att hacka på. ja heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts