Slisk Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Hej, någon som vet om det är sant att man kan byta bilar och vapen till sitt gäng??? I sånna fall.. Vad för utrustning ska ditt gäng ha ? Mitt ska typ cruisa runt med crossar.. lr cycklar och uzin, baseball trän, och knogjärn Vet inte riktigt. En sista grej! Hur mkt av kartan ska ni ta över?? Ska ni vara värsta mafian som tar över hela San Andreas. lr typ en gata eller så?? Jag ska nog vara lite okänt gäng som typ äger ett par gator eller så.. Det var allt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Finns redan flera liknande topics... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slisk Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 happ förlåt då :/ visste inte jag.. är ny här nämligen..men e d sant eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ok, Hej Är trött så e lite surig nu... Eftersom att du är ny kan jag introducera(Stavning?!) Sök funktionen som ligger strax under bannern. Den funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 mycket nya medlemmar nu :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 mycket nya medlemmar nu :-) Ja, sen när San Andreas kommer blir de krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 mm.. jämnför post'sen i GTA3 forumet med GTA:SA forumet.. SA har redan (nästan) lika många posts som GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Du menar väl replays? Isåfall har du rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 mycket nya medlemmar nu :-) mm tyvärr kan man äga kvaret gator..när mna har ett eget gäng ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Du menar väl replays? Reply's möjligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts