Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) jag glömde göra backup på faggio kan nån lägga upp Dff och txd filerna så skulle jag bli glad faggio.col också så e nån snäll råka ta bort den med..... Redigerad 24 juli, 2004 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 En sak till kan nån va snäll o titta hur många filer det finns i gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) Använda knappen? (Ja, jag börjar bli trött... därför påpekar jag allt...) Redigerad 24 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Någon som har main.scm original-filen? För mitt VC funkar inte, även om jag använder original main.scm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 en original gta3.img har 6043 filer...faggio.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Metanolic, kan du skicka en main.scm också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 ok..main.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 kan du skicka speeder.dff och speeder.txd också?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 LoL..det vore inte så dumt med en särskilt BackUp-Topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 FAGGIO.COL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 LoL..det vore inte så dumt med en särskilt BackUp-Topic... det hade inte varit dumt.. speeder.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 faggio.colfaggio.col Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tackar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts