Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ett av de värsta grejerna jag stör mig med GTA spelen är att man inte kan springa och skjuta med vapena man kan bara springa med 1 uzi o 1 pistol. Dom har gett mycket uppgifter om många grejer men inte om det. någon som vet något om de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Coolt Öhh? Nej, ingen aning... Skulle antagligen stå i nån logg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ett av de värsta grejerna jag stör mig med GTA spelen är att man inte kan springa och skjuta med vapena man kan bara springa med 1 uzi o 1 pistol. Dom har gett mycket uppgifter om många grejer men inte om det. någon som vet något om de? Man kan väl modda. Finns en på GTAMods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 jo d e så att han i gta 3 och gta vc och kanske i gta sa är gangstar och de kan inte använda stora vapen och springa med jo uzi pistol jag det går men det går inte o springa med en m4 eller m16 men jag tror han kommer och göra det i gta sa att springa med stora vapen om han e stark och krampig och om han e smal så kommer det att gå sakta o springa med dett stort vapen d e det jhag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 jo d e så att han i gta 3 och gta vc och kanske i gta sa är gangstar och de kan inte använda stora vapen och springa med jo uzi pistol jag det går men det går inte o springa med en m4 eller m16 Helt omöjligt =/ Det är ju inte Omöjligt å springa å skjuta sammtidigt.. men det blir nog inte så bra aim om man springer och skjuter sammtidigt... får se hur det blir i nästa gta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 nej för typ alla skjutar spel kan man göra det på och inte GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Men hallå? Kan man springa och skjuta med en 2 kg tungt vapen? Man kan ju inte det! Annars skulle ju Rockstar fixat det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Men hallå? Kan man springa och skjuta med en 2 kg tungt vapen? Man kan ju inte det! Annars skulle ju Rockstar fixat det...! 2 kg? Det väger ungefär en pistol bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts