lulle Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Min kompis brossa snacka med en kompis häromdan och han MSN bild var när det var två cyklar mellan en lyckstolpeoch min kompis sa att det var absolut inte BMX cyklar men vem vet, Om det nu e sant och när denna kille som hade bilden kommer inn på msn nästa gång så ber jag han och skicka bilden till mig och då lägger jag upp den här! Ps: jag har vatt i Paris hela veckan så jag vet inte om det e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Andra cyklar kommer nog med i spelet. "Mountain-bike" t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Andra cyklar kommer nog med i spelet. "Mountain-bike" t.ex. det finns inga bilder på sånna... ja tror det blir som i gta 3 finns bara en sorts flygplan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 det finns inga bilder på sånna... ja tror det blir som i gta 3 finns bara en sorts flygplan.. Du kan bara avgöra med bilder, eller hur? Du kan inte klura fram det själv? Tror nog om cyklar är något helt nytt i ett GTA-spel, så kommer det nog flera sorters... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 tror nog att det kommer finnas fler cyklar i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 om det bara finns BMX:er så är det ju lite konstigt... borde finnas damtrallor iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/sf/sf_5.jpg http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/play/play_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 mm.. var det den bilden han menade kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Wildhawk, de va exakt samma cykel på dom bilderna, bara olika färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) ja det kommer cirka 2-3 olika cyklar tror jag Redigerad 25 juli, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts