Barracuda Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Satt och ladda ner lite grejor* precis men ett ljud spår blev konstigt det är .rm hur öppnar man det (vilket program?) ? * Icke "warez", ni får ta mig på mitt ord!' EDIT: Ska ligga i allmänt :"> , hoppsan... Redigerad 23 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 RealOne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 RealOne. Aka. RealPlayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jaja... man hittar ju det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ok, funkar nu tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Eller så rekommenderar jag Media Player Classic som spelar upp allt från QuickTime, Real till DivX och Xvid-filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Eller så rekommenderar jag Media Player Classic som spelar upp allt från QuickTime, Real till DivX och Xvid-filer... man måste väl ha codec för qt och rm =/ finns här: http://www.k-litecodecpack.com/ ladda hemma mega codec pack, där följer mpc med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 man måste väl ha codec för qt och rm =/ finns här: http://www.k-litecodecpack.com/ ladda hemma mega codec pack, där följer mpc med Ja men det är det man inte behöver med Media Player Classic... det är inte Microsoft som har gjort programmet även om namnet låter lite MS-aktigt... Och K-Lite Codec Pack är gammal och dammig just nu... jag rekommenderar ACE Mega Codec Pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 gammalt? uppdaterades senast 29de juni!! jag kunde inte spela qt or rm i mpc innan jag instalerade codecs för det.. visserligen var det ett bra tag sen jag testade, kanske inte hade stöd för det på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 gammalt? uppdaterades senast 29de juni!! jag kunde inte spela qt or rm i mpc innan jag instalerade codecs för det.. visserligen var det ett bra tag sen jag testade, kanske inte hade stöd för det på den tiden Klart den uppdateras. Bara för att det ska komma ikapp ACE's ägande...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts