_-MadeMaN-_ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Någon som vet ett bra ljuspistol spel till Xbox förutom House Of The Dead 3? Finns 2an till xbox? Ni kan gärna länka till sidan där man kan köpa spelet. tackar för all hjälp jag kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 har du ps2 så är iaf time crisis 3 ett bra val.. men till xbox kan jag inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag har virtua cop elite edition (alltså virtua cop 1 och 2 i ett spel) med en framtids pistol typ? och time crisis 3 med en desert eagle båda på ps2 men det är hella utbudet av ljuspistoler i sverige vad jag vet. iof så samlar jag på lsuspistol spel ska köpa min kompis begagnade ljus shootgun med spel (woohooo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 OT: HoD 3 med ljusshotgun är så himla skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 vad e HoD 3 det e typ house of dead eller 3 eller?. iallafall så ljus shootgunen från china så man måste typ ha chipat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Mm, det stämmer, men jag har kört det i spelhallar. Är det ett xbox eller dreamcast man spelar på? :"> i spelhallarna alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Stora klumpiga maskiner väll? As skoj att köra HoD nåt på Bakken (Tivoli utanför köpenhamn) med brorsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) brukar spela house of dead på cybertown men då är det HoD 1. men vilken pistol har du mademan??? vissa gärna en bild. här e en bild av min desert eagle http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...esert_eagle.bmp Redigerad 23 juli, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag har en JoyTech SharpShooter 2 (100 HZ) http://www.webhallen.com/prod.php?id=18227 Skit bra faktiskt. Någon som spelat Jurassic park "Something Survived" i en spel hall? Det är faktiskt roligt. Någon som vet om det finns till någon konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 finns de några sånna här pistoleer+spel till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Tjaaa... det finns ju den där MousePistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Tjaaa... det finns ju den där MousePistol? mjo men det är ju inte riktig lika.. ja menar om det finns nåt Time Crisis eller liknande till pc? time crisis äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 jag har iaf Hod1 och 2 på Pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 min kompis har time crisis på datan fast man styr med musen som e ganska irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Det duger. men är det time crisis 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 japp time crisis 1 ganska miffad grafik alla har solglasögen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Usch, jag hatar ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 nej ettan e ju skön typ värsta amerikan som säger *get him* med rysk accent varje sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 vad är HoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 vad är HoD? House Of Dead..du kan annrs kolla upp lite i topicen.. kan man haljuspistol til dator btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts