Robert86 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 nån i sthlm som vill köpa vice city? bättre än att sälja till nån tv-spelsaffär..... kvitto kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Men.. Har du redan tröttnat på VC? Jag bor i sthlm (Älvsjö) men har inget PS2... Men min kompis har och jag sparar till ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 mmmmmm jag köpte i fredags.... men jag ska köpa getaway.... behöver pengar vettu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pitan Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 the getaway släpps ju inte förräns den 11/12. det är ju låååångt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 nä nu får du förklara dig vc eu best!!!!!!! varför vill du selja det???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 getaway kommer 6/12. e va jag hört iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 mmmmmm jag köpte i fredags.... men jag ska köpa getaway.... behöver pengar vettu... är du galen? sälja VC för att köpa get away?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 ja men ja har några uppdrag kvar och så länge det är nytt kanske man kan få bra me pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts