Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Det funkar ju inte för mig! När jag trycket på bläddra så kan man bara se mappar, inte .zip filer! Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Bättre att du frågar i dump, skrivbord där alla håller på med det än att skapa en ny topic Vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Skaffa programmet Style-xp sen så tankar du något tema från www.xpthemes.org eller vad nu adressen var .... fast som skribb sa så finns det redan topics där de pratar om samma ska där du kan få hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) program? :/ Kan seriöst inget om det. Vill bara ha ett snygt tema .. *EDIT* Vart kan jag hitta den då? :/ Redigerad 23 juli, 2004 av Zitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Skaffa programmet Style-xp sen så tankar du något tema från www.xpthemes.org eller vad nu adressen var .... fast som skribb sa så finns det redan topics där de pratar om samma ska där du kan få hjälp jag har inte sagt nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag har inte sagt nåt! oj! :"> i all förrvirring råkade jag tro att xpisc var du lol :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 JAAAA. !!! JAG FATTAR FAKTIS LITE! Det funkar nu. behövde bara instaleera Style XP och välja Tema . *glad* tack AE_Dave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 JAAAA. !!! JAG FATTAR FAKTIS LITE! Det funkar nu. behövde bara instaleera Style XP och välja Tema . *glad* tack AE_Dave. Det är lugnt.... men fortsätt andas genom näsan och det stavas faktiskt "faktiskt" och inte faktis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag var glad då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Är det nån som vet om temat installeras på en användare eller alla om man använder användare i xp? (... mycket med använd där! ... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Nepp, inte för mig inte Funkar bara på ditt konto, (om du har XP PRO) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Är det nån som vet om temat installeras på en användare eller alla om man använder användare i xp? (... mycket med använd där! ... ) programmet "Style XP" installeras för alla användare dock temat bara på din precis som när man byter bakgrundsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts