Flaky Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Hej jag har översatt lite från screenfun bilderna, men alla översättningar är inte perfekta . Om Cj kommer till ett uppdrag med skördetröskan så misslyckas/nekas uppdraget men det är inte säkert än. Att klippa/cutta majsfält skulle absolut vara tänkbart. Olika gäng populerar gatorna och dom orsakar ständigt problem. du kommer att kunna se dubbelt så långt i gta:sa som i gta:vc. Cj blir starkare av att cykla eller att gå. Husvagnen (vad heter den) är ett utav många fordon i gta:sa. Du kommer att kunna laga mat inuti husvagnen (är inte säkert än). Träden och skogen har häpnande detaljrikedom och skärpa. "Ist noch ungewiss" betyder att det är inte säkert btw. Mvh // Flaky *edit* sorry gjorde några fel som jag rätta. Redigerad 23 juli, 2004 av Flaky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vad är SUPERFITTEN ? HAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 tror att det betyder jätteslank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 hehe, mjo det är det nog... -- Ska vi ha klumpesnusk i knullebox men tösaflickan? (ska vi ha gruppsex i husvagnen med h*ran ) -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 tack för översättningen mayt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 tack för översättningen mayt! Mate --- Bra översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Bra översatt Flaky! men upptäckte att rockstar har gjort ett fel med tröskan. Tröskan har ett skärbord för havre, korn, vete mm. men med det där skärbordet tröskar man inte majs med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ja tack för översättningen. Bara en sak du skrev om husvagnen. Jag läste det på tyska också och jag får det till att det var oklart ifall man kunde laga mat eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Jäklar nu kan man ju inte komma med skördetröskan till uppdragen men jag undrar vad som händer om man gör det. de kanske kallar en lantis??? Redigerad 23 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Fan va bra att man kommer kunna vara i husvagnen!!! annars hade d nte varit spec- kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nairda Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Husvagnen blir ju ett perfekt tillflyktställe om man är mindre önskad av olika gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Ja tack för översättningen. Bara en sak du skrev om husvagnen. Jag läste det på tyska också och jag får det till att det var oklart ifall man kunde laga mat eller ej. joo jag vet Tackar alla för att ni tycker om min översättning, och jag vet att den kanske inte är perfekt och vissa saker är fel.. Redigerad 23 juli, 2004 av Flaky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 tror ni det kommer finnas en campingplats? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag tror man kan spara i sin husbil, altså, man går in i den, så är det en sparningssymbol där, samt kanske nått sätt att äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag tror man kan spara i sin husbil, altså, man går in i den, så är det en sparningssymbol där, samt kanske nått sätt att äta? Haha, vad grymt. Leka husvagnsluffare runt hela delstaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts