Flaky Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hej finns det någon kunnig snubbe här som skulle kunna göra en nedräknare till releasen av gta:sa? dom brukar se ut så här: 2 månader, 1 vecka , 3 dagar , 7 timmar , 5 minuter , 9 sekunder.. Tycker jag vore en rolig idé, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 har för mig sånna kommer upp en månad före releasen här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 har för mig sånna kommer upp en månad före releasen här på gtasajten Okej men varför inte innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 om det blir ändringar på datumet och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 100 dagar sorry trodde en månad blandade ihop saker http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15080 kolla/fråga här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 så trycker du på UK så har du nedräknare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Oj, sorry! big mistake! skulle sökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 89 dagar och 23 timmar och 57 min :P :D hitta den här: http://cd.gtaportal.com/eu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 100 dagar sorry trodde en månad blandade ihop saker http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15080 kolla/fråga här Ojdå, det hade jag glömt bort. Ska se till att få upp nedräknaren genast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Så, nu är den uppe. Klicka för stor nedräknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Så, nu är den uppe. Klicka för stor nedräknare. Goodie..skulle man inte kunna ändra typ font på siffrorna...till Pricedown skulle ju va lite med gta över det hela då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 *byter startsida* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 så.. 89långa dar väntar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Goodie..skulle man inte kunna ändra typ font på siffrorna...till Pricedown skulle ju va lite med gta över det hela då =) Varför inte Diploma, det är ju fonten till SA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 *byter startsida* jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts