Thernfrid Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hej det finns ju två st FBi bilar den ena är den FBi Whasinthon (stavning?) den lilla men den stora Jeepen var kan man hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hej det finns ju två st FBi bilar den ena är den FBi Whasinthon (stavning?) den lilla men den stora Jeepen var kan man hitta den? Det är inte jeepen men på bakgården vid pizzerian i downtown står den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag vet inte vart den stora fbi bilen finns, ja brukar få fbi efter mig, sen sno den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forngren Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det finns tre FBI-bilar, en FBI-cheetha eller banshee (kommer inte ihåg vilken) bakom polisstationen i Little Havana, en FBI-Washington i bakgata vid pizzerian i Downtown och "den stora" FBI-någonting jag vet inget ställe där den står, men den är inte så svår att sno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 menar ni patriot? Den finns ju bakom ett jätteplank i filmstudion... direkt till vänster när man gått in om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 nä, dom menar FBI rancher som inte finns någonstans utom när dom jagar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 patriot en står välli pauls garage..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 mja, men då måste man ju ha klarat det, eller åtminstone ha "köpt" Phil... det slipper man ju med filmplejset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 mja, men då måste man ju ha klarat det, eller åtminstone ha "köpt" Phil... det slipper man ju med filmplejset köpa phil? illegal människohandel? vad menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts