Thernfrid Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hej..det finns nåt företag i downtown som heter typ VCN Eight Ten..vad är d för företa..kan bara vara kul att veta dom har en liten helikopter på taket också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Jag tror att det är ett nyhetsföretag. Alltså som sänder nyheter, tv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ja det kan stämma så står "N" för News alltså Vice City News Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) lol Redigerad 23 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Onödig topic. mod eller hultan kan ni låsa den här Varför är den onödig? Han frågade vad det var för företag... Skriv inte en kommentar om du inte vill vara här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vill man ha en topic låst är det meningslöst att skriva i tråden i sig. För att de ska kunna se ens meddelande måste de ju läsa tråden och då stänger de väl den ändå om de tycker det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) lol Redigerad 23 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 tur att såna som dig inte blir admins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) tur att såna som dig inte blir admins! lol Redigerad 23 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Spam! Lol i varenda post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Spam! Lol i varenda post. Nej jag tog bara bort vad jag hade skrivit för det var inte så populärt Redigerad 23 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Nej jag tog bara bort vad jag hade skrivit för det var inte så populärt Just det... Bra att du erkänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts