Karatemorfar Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) När jag ska starta GTA III så får jag det här meddelandet... Vad är fel ? Ps. Det är inte warez, lagligt köpt.. Redigerad 23 juli, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Söndermoddat? Annars kan du ju spara alla savegame's och installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 provat att installera om? jippi! jag är med i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Söndermoddat? Annars kan du ju spara alla savegame's och installera om. Nej, det är inte det.. Det här är första gången jag installerar det efter 1 år.. Och har aldrig moddat det... Dempaboy: Har testat det, men samma sak igen.. Redigerad 23 juli, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 sama här jag har bara tagit bort skriv skydet på min gta 3 fast det händer när jag ladar save games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 sama här jag har bara tagit bort skriv skydet på min gta 3 fast det händer när jag ladar save games Patch 1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Alltså snälla, någon som vet vad man kan göra? Vill gärna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Alltså snälla, någon som vet vad man kan göra? Vill gärna spela Patch 1.1 för andra gången i denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Alltså snälla, någon som vet vad man kan göra? Vill gärna spela Ladda ner den här patchen och lägg in den i GTA3 foldern. GTA3 v1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har redan testat det, men funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har redan testat det, men funkar inte Då vet jag inte vad det kan vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Hej! Jag känner igen mig!!! installera directx 9.0c installer nyaste vm på www.microsoft.se installera om gta3 och raddera gta3 mappen som ligger i mina dokument gta3savefiles eller nåt sånt .sedan installerar du gta3 igen för att sedan ta bort den en gång till.sen installerar du den igen och vola bugen är borta.Och ett annat tips bytt till radeon kort ett radeon 9600 256mb den är såååå bra. INGEN reklam men en enskild kunsument bedömning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 problemet blir bara att diverse andra spel inte är vidare bra med det kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 för mig låter det bara "pling!" när laddningsbilden kommer fram när man ser alla karaktärer sen hänger sig spelet. jag får inte ens se en felmeddelande ruta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 för mig låter det bara "pling!" när laddningsbilden kommer fram när man ser alla karaktärer sen hänger sig spelet. jag får inte ens se en felmeddelande ruta :'( så hände det för mig också förut.. Jag installerade bara om, så funkade det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 så hände det för mig också förut.. Jag installerade bara om, så funkade det sen. installerat om skiten 4 gånger och installerat om directX 9.0c flera gånger. funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts