Gta san andreas Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hallå! hjälp jag är en kille som laddat ner en fil som heter eller kallas *Realgta3 mod* nått bekant så kan du svara och hjälpa mig varför mina bilar är KRIT VITA drygit att spela vissa är perfekt vissa Operfekt Hjälp mig snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Kan nån svara!! SNälla!! please help me!!! NÅN SOM HAR GTA3REAL ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Du kan ju inte vänta en halvtimme och sen kräva svar, du får väl vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 starta spelet, dom du har gjort, sen dyker en txd.img upp i samma mapp som gta3.img ta bort den det står i readme filen som följer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 mm tackar..fixat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts