Sofie Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vad heter låten i sunes sommar som en brud sjunger när han är i spelhallen.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vete fan käs är den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag tror du frågar fel målgrupp Ingen aning om vad låten heter. Ferizi: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Ferizi: "Jag vet inte, dålig är den iallafall" ungefär så skulle det nog vara på svenska. Redigerad 4 augusti, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 "Jag vet inte, dålig är den iallafall" ungefär så skulle det nog vara på svenska. Tror han snarare menade varför han skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Näe jag undrade faktiskt vad det stod, tänkte att "käs" kunde vara ett slang eller nåt. Hmm, "kass" kanske det ska stå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts