Fireblade Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Kan man installera/ha två vc samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) det borde väll gå..men till vilken nytta? det går nog inte å köra båda igång sammtidigt... Redigerad 23 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ena moddat ena kör jag med MTA:VC med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Klart det går.. Du kan köra båda samtidigt med tror jag.. men du kan inte spara.. För dom sparas ju på samma ställe, och om du ska loada så måste man nog välja olika slots.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ok , då vet man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Fan, jag har samma tanke, ska modda ett VC och ha MTA på det ena, för vi kör det ofta på lanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 behöver dock inte göra en kopia för att ha MTA, originalet funkar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 mm så ska jag med ha.. ett moddat och ett MTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Då jag stoppar i skivan för att installera vice city så att jag har två så frågar datorn om jag vill ta bort objekten som är markerade... Det är ju förmodligen det vice city som redan är installerat.. Hur kan jag installera två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Gör en kopia av hela vice city foldern och döp den till något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Okej men måste jag installera en gång till eller kan jag spela på den kopierade mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Det är bara att kopiera VC-mappen. Det kommer att fungera. Själv kör man med 3 VC-installationer. En moddad, en MTA och en GTA:Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Sådär.. nu har man två versioner.. Men vad är GTA: Liberty City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 man kan säga att det är som GTAIII fast med alla grejer som finns i GTA:VC dom har lagt in hela GTAII banan i GTA:VC.. så nu kan du flyga me helikopter å sånt... väll..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts