jappiz Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) jag får det inte att fungera, jag har testat med många olika editorer men det går bara inte, spelet slutar fungera, så snälla kan inte någon göra en guide som man förstår om ni inte har någon bra editor förståss Redigerad 23 juli, 2004 av jappiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Du menar inte trimmning då? Det kan väl inte vara så svårt med en bra editor? Finns ju skitbra att ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 hehe jo jag menar trimmning, men spelet lägger av när jag använder editorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 fiffla manuellt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts